FANDOM

Chlorinda
Chlorhydris.png
Podstawowe informacje
Imię Chlorinda
Gatunek Czlowiek
Płeć Kobieta
Status Zyje
Lokalizacja Jej obsewatorium
Fizyczne informacje
Znaki szczególne Nienawidzi milosci
Umiejętności szkodzić innym
Relacje
Przyjaciele Manfred Spanialy
Wrogowie Smerfy
Pupil Tukan

Chlorinda - podła wiedźma, która nienawidzi miłości i wiosny. 

Charakterystyka Edytuj

Chlorinda jest wiedźmą która pierwszy raz występuje w 2 serii, w odcinku "Smerfowe Walentynki" i życzy sobie tylko świat bez miłości. Mieszka sama w wielkim obserwatorium, w którym używa olbrzymiej lunety, do obserwacji świata. Jej zwierzakiem jest tukan na jej usługach. Nienawidzi miłości. Ma też Służbowca i Dorożkarza z nazwom Reeves który kieruje jej powóz. W serii 3, w odcinku "Łza Smerfa" okazało się, że posiada córkę Priscillę, którą zmieniła w brzydką staruszkę, aby nikt się w niej nie zakochał. Jej ojciec i ukochany zniknęli... Ona zaś uciekła do samotnego domu w lesie. Dzięki smerfom i Klakierowi, udało jej się odwrócić urok matki. Chlorinda ma też wujka Herberta, który się nie pojawił w serii. W 7 serii, w odcinku "Utracona miłość Chlorindy" okazuje się, że miała ona kochanka Manfreda Wspaniałego, który został zamieniony w kamienny posąg przez Drusilla - jej rywalkę. Przypadkowo odczarowały go smerfy, jednakże ona już go nie chciała, zatem odszedł. 

Wygląd Edytuj

Chlorinda jest starą, pomarszczoną wiedźmą, ubierającą się w długą, ciemno niebieską szatę, z fioletowymi wstawkami. Nigdy nie ukazano jej włosów, nie wiadomo czy je ma, gdyż jej głowa zawsze jest przykryta. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki